KADE40 ontvangt wekelijks honderden bezoekers en cursisten. We doen ons best om jouw verblijf/les zo prettig mogelijk te laten verlopen. Heb je een compliment of zie je een verbeterpunt? Laat het ons weten via: barrymarre@kade40.nl
Ben je niet tevreden of heb je een klacht? Meld het ons alsjeblieft. We zullen ons uiterste best doen jouw klacht op te lossen. Zo voorkomen we dat andere bezoekers/deelnemers hetzelfde probleem ervaren.
Klachtenprocedure
Stuur jouw klacht naar: barrymarre@kade40.nl. Liever per post? Stuur jouw klacht dan naar: KADE40 t.a.v. KADE40, Barry Marré (directeur), Postbus 4020, 3130 KA Vlaardingen.
Vermeld daarbij:
– om welke afdeling/persoon het gaat
– de inhoud van de klacht
Bellen kan natuurlijk ook, 010 – 460 20 11, vraag naar Barry Marré.
Je ontvangt een ontvangstbevestiging van jouw klacht. De klacht wordt binnen 3 weken inhoudelijk behandeld. Lukt dit niet, ontvang je een tussentijdse melding.
KADE40 bundelt en analyseert alle binnengekomen klachten om daarmee haar dienstverlening te vergroten.